Projektowanie przebiegu i treści
kampanii wyborczej
Zakres usług
Planowanie komunikacji
(więcej...)
-
Stworzenie harmonogramu wszystkich typów komunikacji, z uwzględnieniem wydarzeń w harmonogramie pracy burmistrza, zoptymalizowanego pod kątem przekazania i utrwalenia pożądanych treści.
-
Wybór form komunikacji (media, spotkania, akcje plakatowe, konkursy internetowe, inne) oraz dobór mediów, pod kątem maksymalizacji zasięgu komunikacji do wybranych grup docelowych.
-
Doradztwo w zakresie wyboru treści oraz sekwencji prezentacji, pod kątem wzmocnienia siły przekazu.
Analiza grup docelowych
(więcej...)
-
Analiza demograficzna i określenie charakterystyki poszczególnych grup wyborców.
-
Określenie podstawowych oczekiwań grup wyborców oraz ustalenie hierarchii oczekiwań pod względem zasięgu wśród wyborców.
-
Projektowanie kanałów i narzędzi dotarcia do poszczególnych grup wyborców, wraz z analizą efektywności i kosztów prowadzenia kampanii informacyjnej.
Formułowanie przekazu
(więcej...)
-
Definicja zakresu informacji z uwzględnieniem wymogów kampanii wyborczej.
-
Opracowanie gotowych form (artykuł, wywiad, notatka etc.).
-
Weryfikacja gotowych materiałów oraz tworzenie kompilacji.
Czas realizacji
średnio 2-6 tygodni
(więcej...)
-
Czas zależny od kompletności dostarczonej dokumentacji wyjściowej oraz dostępności współpracowników Zamawiającego.
-
Czas zależny od wybranych do realizacji modułów usługi.
-
Nie przyjmujemy zamówień na usługę w okresie 6 miesięcy przed datą wyborów.
Cena
wycena indywidualna
Zainteresowała Cię propozycja?
Skontaktuj się z nami
Konsultacje w trakcie
kampanii wyborczej
Zakres usług
Weryfikacja planu komunikacji
(więcej...)
-
Analiza planu komunikacji pod kątem skuteczności przekazu i poziomu utrwalenia przekazywanych informacji wśród wyborców.
-
Analiza planowanych treści przekazu pod kątem przydatności dla celów kampanii.
-
Analiza i ocena planowanych kanałów komunikacji w zestawieniu z grupami docelowymi, do których adresowana jest komunikacja.
Korekty planu kampanii
(więcej...)
-
Analiza i formułowanie zaleceń dotyczących modyfikacji harmonogramów.
-
Analiza i formułowanie zaleceń dotyczących wybranych kanałów komunikacji.
-
Analiza i formułowanie zaleceń dotyczących doboru treści oraz planów reagowania kryzysowego.
Optymalizacja kampanii
(więcej...)
-
Analiza kosztów prowadzenia kampanii, w zestawieniu z jej zasięgiem i trafnością przekazu oraz formułowanie zaleceń.
-
Analiza zasobów zaangażowanych w prowadzenie kampanii pod kątem efektywności działań oraz możliwości jej poprawy.
-
Ocena czasu poświęconego na przygotowanie i realizację kampanii oraz formułowanie zaleceń zmierzających do maksymalizacji efektywności.
Czas realizacji
od 5dni roboczych
(więcej...)
-
Czas zależny od kompletności dostarczonej dokumentacji wyjściowej oraz dostępności współpracowników Zamawiającego.
-
Czas określony dla przypadku, w którym opracowywaliśmy założenia kampanii, lecz nie zarządzamy nią.
-
W przypadku, gdy nie opracowywaliśmy założeń kampanii i nie znamy realiów gminy, czas ustalany indywidualnie.
-
Czas może ulec znacznemu wydłużeniu dla zamówień składanych na krócej niż 2 miesiące przed datą wyborów.
Cena
1.845 PLN za każdy moduł
Zainteresowała Cię propozycja?
Skontaktuj się z nami
Promowanie wybranych tematów
przy użyciu konkursów internetowych
Zakres usług
Wybór tematu konkursu
(więcej...)
-
Ocena przydatności zaproponowanych tematów dla celów kampanii wyborczej (zasięg, promocja działań Burmistrza itp.)
-
Tematy standardowe (niska emisja, gospodarka odpadami, jubileusz, postać historyczna) oraz tematy dedykowane, zgodne ze specyfiką Gminy.
-
Konsultacje w zakresie definiowania tematów dedykowanych (analiza działań podejmowanych przez Gminę) oraz terminu realizacji konkursu ze względu na wpływ na poszczególne grupy wyborców.
Projektowanie scenariuszy
(więcej...)
-
Uwzględnianie specyfiki gminy (miejsca, ludzie, historia).
-
Dostosowanie czasu realizacji i oceny zadań do możliwości czasowych pracowników Gminy.
-
Uwzględnienie w harmonogramie konkursu lokalnego kalendarza wydarzeń i imprez (np. synchronizacja imprez inauguracyjnej i końcowej z festynami, festiwalami, dożynkami, dniami Gminy etc.)
Realizacja konkursu
(więcej...)
-
Utworzenie dedykowanej strony internetowej i rejestracja uczestników.
-
Ogłaszanie treści zadań, ocena wstępna i/lub organizacja głosowań internetowych, publikacja wyników.
-
Ogłaszanie i aktualizacja rankingów, stworzenie dokumentacji oceny i głosowań.
Czas realizacji
przeciętnie 11-13 tygodni
(więcej...)
-
Uzgodnienia, podpisanie umowy: 2 tygodnie.
-
Opracowanie scenariuszy zadań, projekt i przygotowanie strony internetowej konkursu: do 3 tygodni.
-
Realizacja konkursu: 5-7 tygodni.
-
Opracowanie i przekazanie dokumentacji: 1 tydzień.
Cena
od 250 PLN za uczestnika